Contactgegevens
E-mail: [email protected]
Telefoon: 085-0470809 (Ma - vrijdag | 09.00 – 17.00 uur)
Chat: (Beschikbaar wanneer zichtbaar op de website)
Plan je liever een telefonische afspraak in? Maak je afspraak hier, wij bellen je op het door jou aangegeven moment.
Adresgegevens
Kantoor
Ronding 19-D
8072 TB Nunspeet
Magazijn en Retour
Prinsenweide 2-G
7317 BB Apeldoorn
Kamer van Koophandel: 66907179
BTW ID: NL 002310093B22
Bankrekening: NL76 KNAB 0255 5282 56 ten name van Sanvita Healthy
Veelgestelde vragen
1 Bestelling en levering
1.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je bestelling op voorraad is en je hebt je bestelling op werkdagen voor 23:59 uur voldaan, dan sturen wij elke werkdag je bestelling dezelfde dag nog op. De desbetreffende verzender, PostNL, DHL of DPD zal zorgdragen dat je bestelling snel geleverd wordt. Check je Track & Trace code voor de actuele status.
1.2 Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Het is niet mogelijk nadat je besteld hebt zelf de order te wijzigen. Als je contact met ons opneemt, kunnen we afhankelijk van de drukte in ons magazijn de order wijzigen.
1.3 Hoe kan ik betalen?
Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:
- iDEAL
- Handmatige bankoverschrijving
- Afterpay
- PayIn3: Bestellingen boven €100 kunnen in drie termijnen worden betaald: het eerste deel bij de bestelling, het tweede deel na 30 dagen en het derde deel na 60 dagen
- Maestro
- Bancontact / Mister Cash
- SOFORT Banking
- MasterCard / Visa
- Belfius
- KBC
Alle betalingen worden uitgevoerd door Lightspeed Payments in combinatie met Mollie of Pay.nl. Heb je problemen met de betaling van je order? Stuur een mail naar [email protected] of bel +3185-0470809
1.4 Wat zijn de verzendkosten?
Je betaald geen verzendkosten in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Daarbuiten worden verzendkosten berekend, afhankelijk van de bestelling en zijn vanaf € 60 of € 150 gratis. Bestellingen worden iedere werkdag 23:59 uur verzonden.
1.5 Kan de bestelling op een ander adres geleverd worden?
Bij het afrekenen kun je aangeven waar je je bestelling wil laten afleveren. Kies de optie 'Verzend naar ander adres' in plaats van 'Naar dit adres verzenden'.
2 Paardenmelk gebruiken
2.1 Vanaf hoe oud mag je paardenmelk innemen?
Vanaf 36 maanden is ons product geschikt om in te nemen. Neem contact op voor verdere informatie daarover.
2.2 Heeft paardenmelk bijwerkingen?
Paardenmelk heeft bijwerkingen wanneer er sprake is van een lactose allergie. Wanneer er een allergische reactie (De symptomen zijn een opgezette keel, last hebben van ogen en een prikkeling in de mond) ontstaat na het innemen van paardenmelk, wordt dit meestal veroorzaakt door een lactose allergie.
De reactie is direct te merken na het innemen van paardenmelk. Paardenmelk is een natuurproduct en kent van zichzelf geen bijwerkingen.
2.3 Hoelang moet ik paardenmelk capsules innemen?
Paardenmelk capsules moet je minimaal drie maanden innemen. Onze capsules bestaan uit 100% natuurlijke, biologische paardenmelk poeder wat door het lichaam moet worden opgenomen. Dit duurt meestal zo'n drie tot vier weken.
Lees hier alles over hoelang je paardenmelk moet innemen.
2.4 Mag paardenmelk bij zwangerschap?
In de zwangerschap mag je paardenmelk gebruiken, alleen is het niet verstandig om rauwe, verse melk te drinken. In de zwangerschap raden we aan om paardenmelk capsules te gebruiken.
Er zitten meer dan 40 vitaminen en mineralen in paardenmelk capsules.
3 Advies
3.1 Kan ik mijn vraag via e-mail stellen?
Je vraag kan je mailen naar [email protected]. We proberen binnen één werkdag reactie te geven op je vragen.
3.2 Kan ik een bericht sturen?
Rechts op deze pagina is het mogelijk je vraag via het contactformulier te stellen. Hier proberen we binnen één werkdag een reactie op te geven.
3.3 Kan ik telefonisch contact leggen?
Van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur is het mogelijk telefonisch je vragen te stellen via 085-0470809. Ook kun je een telefonische afspraak inplannen. Hier kun je een telefonische afspraak maken op een moment wanneer het jou uitkomt.